Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 18.08.2005 20:56  (vua 7613 Tåg)
hi ruflo
i bin dahin is eh nix los mehr
guates flohbeissn
coolati am 18.08.2005 20:35  (vua 7613 Tåg)
i wer di so hinta mir hetreibn dos da olles vageht.
coolati am 18.08.2005 20:33  (vua 7613 Tåg)
i tatat vursclogn des gäste buach ion ruku buach umtafn weil hiaza sema mir 2 lei allan, wast ei des chrischtel,e treibt sich nitm schneki
auf der alpe uma, des evale tuat ihre salmonidn fongen..............
da warens nuir mehr zwa.
coolati am 18.08.2005 20:30  (vua 7613 Tåg)
jo so is es wirklich, i hob amol schon gedocht i bin hin weil ma nix wehgeton hot dabei wors lei des guate klima des in Jamaica.
coolati am 18.08.2005 20:28  (vua 7613 Tåg)
na i muass heulen, weils sooooo weh tuat.
coolati am 18.08.2005 19:28  (vua 7613 Tåg)
hi ruflo!
dos konn i ma denkn dos di hinich bist. oba warum solls dir bessa gehn ols wia mir? i hob jo heite wieda ghupft, mei heulgümnastik.
do wor gareinnichts los aussa da wuhte hot ma gschriebn der hot mi jo n auf di idee gebrocht mit dein wompn i winsch eich noch an schenen obnt
mc kulatti
coolati am 18.08.2005 18:02  (vua 7613 Tåg)
dotta is guat, hobi noch nit gekennt. ( des wort)
coolati am 18.08.2005 17:01  (vua 7613 Tåg)
is des eppa die wompn vom ruflo???????????
de hot jo schon olümpische aumosse.
Wuhtes Senf dazua:
so an dotta håt nit amål da ruflo :))
coolati am 18.08.2005 16:19  (vua 7613 Tåg)
sewas wuhte!
jo do is nix nitamol gornix.
des chrischte falt und da schnecki,
de wern beim ruflo untam gulta huckn.
sewas
Wuhtes Senf dazua:
serwas!
"nur nit brumman, weant schon kumman" håt mei våta imma gsågt!

håst schon bei die postkoatn unta "villacher bier" in da mittn die dritte von obn gsegn! von die heirign heiländgames... a supa büld!

pfiati!
coolati am 18.08.2005 15:41  (vua 7613 Tåg)
ah, ihr schlofts noch imma.
Wuhtes Senf dazua:
griaßdi.
jo heast. heite is oba ibahauptnix los då... måcht oba a nix. amål an vaschnaufa einlegn kånn a nit schådn.
pfiati!
coolati am 18.08.2005 09:44  (vua 7613 Tåg)
auf , auf ihr müden krieger, dike sunn scheint
sunst bin i schon bei meina hupfarei ;-(((((((((((((((((((
coolati am 17.08.2005 18:11  (vua 7614 Tåg)
ruflo des wert nix mehr gehma anfoch schlofn, murgn is a noch a tog.
und i geh wieda zua meina hupfarei sch.............
guate nocht
coolati am 17.08.2005 18:08  (vua 7614 Tåg)
oba es is wirklich nit vül los.
des chrischtele mitm woldschneck sen auf da alpe
naaaaaaaaaaaaaa des hast olm ;-))))))
coolati am 17.08.2005 18:06  (vua 7614 Tåg)
werst eppa ohne wos zum essn schlofn gehn, worst nit brav
coolati am 17.08.2005 18:05  (vua 7614 Tåg)
mochs wieda auf dos noch amol sigst wia die wölt auschaugt ohne regen
<<Vuarige Seitn
Seitn 931 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club