hi ruflo! do muasst oba aufpassn dos es dei modem nit dawischt warat jo schod drum, mir is wurscht des adsl modem ghert da post hots ma eh schon 2 zomgedroschn. ma des fessn is a gaude und a bierle dazua............ hauptsoch es is a fleisch. ku
jo sewas lotta mir zwa wort oba schon long neama zom. is jo klor dos es hass is, es is jo a summa (Hundstog) wast eh wiaso de so hasn? weil da hundsstern am himml zum segn is. Ku
aufn balkon? hobs ihr an der noch nordn zagt? is eh wurschtt haupsoch a frische luft. nit so wia da ruflo der unta sein gulta seine eigenen schwammale kaslattln riachn muass.bäääää gö ruflo
hi ruflo du hundling! mir woxn kane schwammalan aus die zachn aussa, des bist jo du! und du sigst se nit vur lauta wompn, leg die in die sunn damit dei wompn weschmülzt ;-))))))))))))))))))))))
hi chrischtel! oba mir sen in estarreich, do sen sooooooo vüle seeen do konn man eine hupfn. @ wuhte: mir gehts bei dera hitzn gonz guat, i trink a so meine litalan wossa jo ka mineral sunsta woxn die Tropfstana unt die oxln is a bääääääääääää. schaug lei dos da tog schen vurbeigeht! ond noacha nix wia eine ins wossa. Ku