Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 26.07.2005 11:45  (vua 7638 Tåg)
hi woldschneck!
jo weil sunsta schreib ma jo kana
sölbst is da monn!
coolati am 26.07.2005 11:44  (vua 7638 Tåg)
hi chrischtele!
wos , a Kottte und lei a bier?
des konnst eh nit beissn ( schluckn) und de panier krotzt so schen im hols. fohr obe noch kranska gora do bibts a gosthaus des hast Kottnig
(Kotte) gonz guat.
wonn konn i die (eich, wo awortn)?
i muass des wissn weil i bin ziemlich ausgebucht.
wia sike mir de mondl aussgrissn hom (ambulant) hots so gebluatet dos se mi glei ins kronknhaus gfiehrt hom und wos glabst hots do zum essn gebn? a panietes schnizl. i hob des mit btides vaochtung obegeton.
oba noch 2 wochn hob i schon wieda an rollmops gessn. an klanen.
i wor jo schon holbat vahungat.
sewas
coolati am 26.07.2005 11:33  (vua 7638 Tåg)
hi woldschneck!
a glabst i bin a wondelndes lexikon? i bin schon froh wenn i mei eigene e-mailadress auswendig was. da ruflo hot schon efta sei homepeitschadres gwexlt.
mei grülln is noch imma hin, oba i hob a olte lesebrülln ( von mir) gfundn
de tuats zur not a.
de sicht vaschlofn is jo bessa ols orbeitn, i kriag meigöld automatisch auf die bank. in zwa tog is es eh wieda do do konn i wieda mei bankomatkortn vawendn bi sie gliaht.
sewas
coolati am 26.07.2005 11:24  (vua 7638 Tåg)
sewas chrischtele & wuhte!
ma de soche mit dei brülln, de sen jo glei gleich teia wias auto.
nur bezin brauchn se weniga.
hobts schon Bier eingekühlt, es kummt a hitzewelle
heite nocht hots bei uns wieda so obagetschottat dos es glei gnua gwesn is, da letzte regnguss vur da hitzewelle juhuuuuuuuu hiaza wern die schwammalan woxn.
eich olles guate
da Kuhlatti
coolati am 25.07.2005 20:20  (vua 7639 Tåg)
so leitlan i ge schlofn
guate nocht
coolati am 25.07.2005 19:54  (vua 7639 Tåg)
des is obna sachlecht wenn hunzt. an guatn tipp tua dei adresss von da hompätsch do harinnen publiziern sen a wieda a por leitln
coolati am 25.07.2005 19:05  (vua 7639 Tåg)
hi ruflo! bist wieda aufgwocht?
coolati am 25.07.2005 17:38  (vua 7639 Tåg)
sewas chrischtele! ob hiaza spätschicht oda nochtschichtis eh wurscht
er is holt weg oba er hot mi nit ongsch.... er wor gonz friedlich. des is oba a kads wos der dokta mit dir mocht hauptsoch es geht dir bessa. bei uns is es so hass direkt schawül.
wast du wo da rulo is? der wert jo nitb eppa beleidigt sein, ha!
coolati am 25.07.2005 15:36  (vua 7639 Tåg)
hi woldescneck! do sigt man wieda dos du nit in "stalingrad" eingsetzt worst a T 34 is da brühmte ruschische Ponza.
an schenen gruass ons chrischtele sie soll mit salbeitee grgln, nit trinkn
es schmeckt zwor grauenhaft oba es wirkt.
vül spass bei da nocht schicht
KU
coolati am 25.07.2005 10:20  (vua 7639 Tåg)
sewas wold schneck!
a bauan schissl ausm schworzwold?
des is jo ka T34 zscherst hob i an daihazu ferroza ghobt , des wor a ponza oba der is ma untam orsch zomgrostet. oba er wor sunsta klass
wia gehts denn dem chrischtale mit die schmeazn?
tuat sie noch imma ihre hoor mitm salbeitee woschn?
dos is ka wunda wenn sie schmeazn hot.
sewas bis heite nochmittog.
coolati am 25.07.2005 09:48  (vua 7639 Tåg)
morgähn, olle mitanonda!
hiaza werts wirklich summa die sunn sheint schon in olla frua
oba unsareseen sen lar kane teitschn lei a por hollända un d gach a italiena ( de unsare letztn schwammaölan wegklaubn)
und i orme sau muass wieda zur ungeliebten "heulgymnastik"
coolati am 24.07.2005 22:57  (vua 7640 Tåg)
ghi woldschneck!
jooo und schworz is er oba 115 PS i man des reicht zum scwhammalan klaubn.
sewas da gulta ruaft mi.
coolati am 24.07.2005 16:02  (vua 7640 Tåg)
>>>>Hon a Foto gmocht von Kotz und Maus!
I schaug hetz des Opn Är fertig is jo aus BKK. Amol Heimat im Regn segn und des im FS.
Guate Nocht olle zom.<<<<<
und krig ma des a zum segn?????????
coolati am 24.07.2005 15:52  (vua 7640 Tåg)
sewas chrischtele!
wohl, wohl die sunne scheint, es is zwor bewölkt , oba sie schent zwischn die wolkalan aussa (ohne schleim spur) ;-)))))))))))))))))
sewas bis späta
coolati am 24.07.2005 10:21  (vua 7640 Tåg)
hi chrischtele! liacht on, es is sunntog in da frua, die sunn scheint, die vogalan zwizschan. deine kotzn hom an huuuuuuuuuuuuunga!
an guatn murgn
winscht da
da kuhlatti
<<Vuarige Seitn
Seitn 945 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club