Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 21.07.2005 23:13  (vua 7643 Tåg)
Hi wuhte du olta dokta eisnbort!
Wuhtes Senf dazua:
håst gheat, chrischtele: GURGLN mit'm salbei, nit essn! fia wundn is jo a eichenrindentee supa. i wass oba lei nit, ob der zum gurgln a guat is. bei noarbn is a afjednfåll sensazionöll.
eichenrindentee der is jo gegn schweissfiass oba de hot dos chrischtele sicha nit weil beim bundesheer wur sie jo nit.
wast eh mit die ansaböck im gelände uma hirschn auf die nocht sen de sockn zabrochn
coolati am 21.07.2005 23:08  (vua 7643 Tåg)
hi wold+ wiesn schneck! du sollast genaua lesn, nit den tiefkühla ins gnack sondan den kühlpad!
schaug liaba dos es chrischtele nit so leidn tuat de orme haut.
guate nocht bis murgn wieda
Ku.
coolati am 21.07.2005 23:04  (vua 7643 Tåg)
hi chrischtele!
i hob nia gsogt dos da salbeitee guat schmeckt, oba er wirkt!
coolati am 21.07.2005 20:17  (vua 7643 Tåg)
he ruflo! des sen jo die genickologn nit die gynäckologn.
wast eh dos sen die urologn fir die weiba. ;-))))))
coolati am 21.07.2005 19:48  (vua 7643 Tåg)
hi ruflo!
kühlpads sen wia schon da nome sogt pads zum kühlen, des sen plasik sackln de tuat man zschest in die tiefkühla eine und noacha aufs gnack.
coolati am 21.07.2005 17:30  (vua 7643 Tåg)
hi ruflo i hob a gschäft fir di.
viel trinken, BIßCHEN spazieren (für`n Kreislauf), Kühlpads in den Nacken legen und Dich von jemandem trösten und verwöhnen lassen!
des tates eh gern beim chrischtele
coolati am 21.07.2005 17:27  (vua 7643 Tåg)
ma ruflo du bist ma a fock des is jo 1. kolt und 2. schlazig.
wennst wüllst schick i da a hefale aufe zua dir
coolati am 21.07.2005 16:16  (vua 7643 Tåg)
nochamol chrischtele!
i was da salbeitee schmeck gonz grausig bäääh und wenns die spucke nit schluckn konnst nimm a hefale und spuck durt eine is a nit bsundas appetitlich oba bessa wia schmerzn leidn
Wuhtes Senf dazua:
chrischtele, du oame hautla.
schaug amål då eine: http://www.med1.de/Forum/HNO/150804/1/, vülleicht hülft da jå da ane oda ondre tipp wås.
då bin i oba froh, dass i meine måndalan noch håb. hoffentlich bleibt des a so.
coolati am 21.07.2005 15:33  (vua 7643 Tåg)
Hi wuhte!
do sigt man wida dos du deine mondln noch host.
mir hom se meine mit 14 aussagnumman des tuat so 1-2 wochn weh.
oba gonz schen. de chrischtele werts noch sölba spiern
es is so wia a mitttlohrn entzindung. bäh
sog dus ihrn nochamol G U R G L N nit schluckn.
Wuhtes Senf dazua:
håst gheat, chrischtele: GURGLN mit'm salbei, nit essn! fia wundn is jo a eichenrindentee supa. i wass oba lei nit, ob der zum gurgln a guat is. bei noarbn is a afjednfåll sensazionöll.
coolati am 21.07.2005 15:28  (vua 7643 Tåg)
chrischtale!
ma du warast a guare kronknschwesta
Gutrgln sollst damit! wia tuast denn mit an einlauf?
Wuhtes Senf dazua:
an einlauf fir die måndln...?
sicha. und glei a zapfala nåchschiassn!
måhlzeit!!
coolati am 21.07.2005 10:27  (vua 7643 Tåg)
hi ruflo!
blau is jo ka forb, blau is a zuastond!
i geh hiaza zua meine foltarung. bis heit nochmittog
coolati am 20.07.2005 21:39  (vua 7644 Tåg)
on olle !!
bittschen höfts ma
i muass do irgntetwos ibasegn hom,
bei wos sollatn mir wieda die rote latern hobn?
bittschen klärts mi ormen hascha auf.
i geh daweil untan gulta oba nit zum ruflo!
coolati am 20.07.2005 21:24  (vua 7644 Tåg)
hi ruflo!
i muass do irgntetwos ibasegn hom,
bnei wos sollatn mir wieda die rote latern hobn?
bittschen klär mi ormen hascha auf.
coolati am 20.07.2005 15:44  (vua 7644 Tåg)
hi chrischtale!
host schon mitm salbeitee probiert?
wegn die ohrn schmeazn.
coolati am 20.07.2005 10:58  (vua 7644 Tåg)
guatn morgn ruflo!
den wolf hob i beim bundesheer ghobt, oba des rotkäppchen nia
a die hex nit aussa de hot auf mi gschossn.
a nit so schen. sog du dem wuhte wias mit die fliagnpülze is.
mit de klan weissn punktalan.
Wuhtes Senf dazua:
an wolf im schritt und in da bappn schlåft a sandla unta da bruckn.
då kånnst a glei die rotn schwammalan alsablosa essn.
<<Vuarige Seitn
Seitn 947 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club