Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 20.07.2005 10:25  (vua 7644 Tåg)
i bins noch a mol!
gorasovül schwammalan sens wirklich nita, grod a hond voll, fir a klane soss mit rahm und butta de hernpülze sen noch nit haraussn i glab de hot schon da fux gfressn, oda da woldschneck ( der vom chrischtele)
es sen jo schwoazba a lei wenig, a so a vahautes johr und im winta homa jo schnee a lei wenig ghobt bei uns in da ebene wias auf da kreizn wor was ka hund.
Wuhtes Senf dazua:
såg i jå, dass kane schwemm nit sein (i håb scho wieda gedåcht, i bin zdeppat). am moakt gibtz sogoa lei schwammalan aus serbien. de san, muass ma oba bei ollm neid eingestehn, nit schlecht. oba hålt teia wie's pure gold.
wås gibzn in kerntn noch vül, eigentlich? winta lei mau, früchte und schwammelen kane, ka breitbånd in da kreizn... tztztz. båld weat di sun a finsta. oba hauptsåch: "KÄRNTEN AUF DER ÜBERHOLSPUR!" - behauptet da jirgale "lagerlöff" haida, der olte märchenonkl :))
pfiati!
coolati am 20.07.2005 10:10  (vua 7644 Tåg)
Hi wuhte!
i hob da jo gsogt schwammalan sen im wold und zwor gölbe, braune, und rote, de schmeckn oba nit so guat wia die braunen. de gölbn sen die aiaschwammalan, de braunen sen die herrnpülze, und de rotn sen de fliagnpülze. wos es mit de auf sich hoit frog den ruflo, der kennt sich bessa aus. ;-)))))))))))))))))))
Ku
Wuhtes Senf dazua:
de rotn gehn schon - in mülch einlegn und olles weat guat (aussa, ma sauft noacha de mülch!)
coolati am 19.07.2005 22:07  (vua 7645 Tåg)
guate nocht
mei gulta ruaft a schon
sewas bis murgn
coolati am 19.07.2005 19:46  (vua 7645 Tåg)
hi Andi!
i bin a gonz normala käantna klescha.
vielleicht a bissale ölta wia du
aussadem has i a Andi
bin oba a lotta.
sewas
coolati am 19.07.2005 19:27  (vua 7645 Tåg)
hi ruflo!
wennst a tempo packl aufmochst do is jo a klebestraf
und der hot vaschiedene forbn, ana is gölb, ana rot..........
den gölbn hob i gmant weil der mit aloe vera is und do wert dei nane
b ei an schnupfn nit rot. i jednfolls schwer auf de gölbn weil i eftas im johr so an scheiss schnupfn hob dos olls gnua is auf mei nosn loss i lei tempo gölb und sunsta gornix da billaliedl konn mit seine schneizfetzn
brausn gehn a wenn sie nix kostatn i schwer auf tempo!
coolati am 19.07.2005 18:17  (vua 7645 Tåg)
ruflo!
und i hob gedocht dos die püze aus die wurzln woxn.und wenn de truckn sen, noacha konnst kienspäne draus hockn, zum feiamochn.
coolati am 19.07.2005 17:06  (vua 7645 Tåg)
hi ruflo!
ka ongst es is nit hass genua fir an hitzschlog. und meine kasla sen nit die richtge erdn fir schwammalan. nit amol ane eiaschwammalan woxn zwischn meine zachnt. und a herrnpülz passt eh nit eine.
coolati am 19.07.2005 16:45  (vua 7645 Tåg)
sewas ruflo!
do hob i awos folsch glesn, i denk nit mit meine mondln.
zwegn die popietoschntiacha de bstn sen imma noch die tempo, de mit dem gölbn strafn do konnst, wennst wüllst, 10 x eineschneizn erst
noacha schaugn se aus wia a pfirsichkern.
wia host denn gestan des donnaweta ibalebt?
i hob gedocht mei letzte stund hots gschlogn, und a von mein PC,
oba mir lebn noch !
coolati am 19.07.2005 16:24  (vua 7645 Tåg)
sewas chrischtele!
tua lei es essn man was jo nia wonns wieda so hass wia gestan wert. mir wor des schon a bisssl zu schwül, wen olls so pickt.
do mechat ma nia mehaussa von da dusch.
i sollat hiaza eigntlich schwammalan klaubn gehn oba mei autole is in da reparatur so a schneck( a frau) is ma einegfohrn oba des zohlt olls die vasiharung.
coolati am 19.07.2005 10:32  (vua 7645 Tåg)
sewas wuhte, ormes wirschtl !
ma wor des schawül gestan, oba die obkihlung is a nit so recht.
i hob in da fruah beim fensta aussegschaugt ob am mittogskogl nit eppa a schnee liegt.
oba nix is, da summa geht weita. nit so hass oba weita. dir an schenen tog, loss di nit z`vül trazn
da
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
nana, de obkialung passt fia heite schon! am wochnend solls wieda hass wean. weat oba leida nit, so wie's heite ausschaugt.
i muass muagn wieda blau måchn, hülft nix.
pfiati!
coolati am 18.07.2005 22:00  (vua 7646 Tåg)
so leit da gulta ruaft
coolati am 18.07.2005 21:57  (vua 7646 Tåg)
he woldschneck, sei nit so indiskrtet.
coolati am 18.07.2005 19:20  (vua 7646 Tåg)
jo so schaugn de Dinga wohl aus. Wia zafetzte Pfirsichkern.
oba lei deins1.) meins is nit zafetzt, 2.) meins brauch i zum denkn
wast eh fir die weata.
coolati am 18.07.2005 19:16  (vua 7646 Tåg)
jop sog amol wos is den des wos du do gschriebn host.
hot dir dos gwitta den kopf vadraht? oda wornt deine foot maschrums giftig ?
coolati am 18.07.2005 15:51  (vua 7646 Tåg)
maaaaaaaaa is mir hass !
<<Vuarige Seitn
Seitn 948 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club