Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 18.07.2005 15:18  (vua 7646 Tåg)
gratuliere zua dein aufstieg.
aufegstiegn, speck gessn, obegfolln , hin gwesn.
coolati am 18.07.2005 15:11  (vua 7646 Tåg)
sewas chrischtele !

schen dos du wieda do bicht. es wor jo soooooooo longweilig ohne di.
des mitm opariern is jo lei so a schmä. derdawegn hob i jo gsogt bei uns mäna is die gurl glei mit da blosn vabundn (wegn dem bier)
coolati am 18.07.2005 09:52  (vua 7646 Tåg)
sewas wuhte!
hetzan schaugst oba mit deine augn
nur mehr sunn und so hasss wia schwein. du mikassest es jo wissn: wia is denn des mitm bier und de wompnen? sogs holt dem ruflo.
coolati am 17.07.2005 21:54  (vua 7647 Tåg)
vom bier kriagt man kan wompn, nur von dem wos ma dazua isst.
dir an schenen guatn obnt.
Kuhlatti
coolati am 17.07.2005 21:54  (vua 7647 Tåg)
vom bier kriagt man kan wompn, nur von dem wos ma dazua isst.
dir an schenen guatn obnt.
Kuhlatti
coolati am 17.07.2005 19:31  (vua 7647 Tåg)
he du hund!
vom bier allanig kriagst nianit an wompn,
lei von da jausn dazua, und die klanen schnapsalan.
i wers jo wohl wissn, i hob jo kan.
coolati am 17.07.2005 19:26  (vua 7647 Tåg)
bittschen ruflo bvaschon mi mit dera kuah wormen gasmülch.
is die gasmülch schon bäh
oba noch mehr bäh is die kuah worme mülch.
entweda gonz kolt oda hass und a rum drinnen! yippy des schmeckt
oba bittschen kan strohrum sondan schon an gscheidn und der nit z`knopp.
sewas daweil
Kualatty
coolati am 17.07.2005 10:02  (vua 7647 Tåg)
sewas schnecki !
die hauptsoch es geht ih guat. dei weibaleit be denen is jo sowieso dos kleinkirn mit die Mondl vawoxn ;-)))))))))))))))
so wia bei uns die gurgl mit da blosn beim biertrinkn. do kennat ma jo glei des bier direkt aufs klo trogn und wegschittn.
sewas a dir a schenes wochn end
kuhlatti
coolati am 17.07.2005 09:48  (vua 7647 Tåg)
sewas ruflo!
dir a a schenes wochn end, ob jetzt mit oda ohne hirn.
wia wor denn bei eich dos gwittta? ma bei uns hots so geklescht dos i schon ongst ghobt hob dos a bliz in mein PC eimnschlogn wert.
oba nix is gschegn, guat is gongan.
coolati am 16.07.2005 19:54  (vua 7648 Tåg)
wenn do kana do is, geh i wieda ham !
coolati am 16.07.2005 19:47  (vua 7648 Tåg)
ruflo beeil di bei uns is es schon.
marsch eine untan gulta.
coolati am 16.07.2005 17:24  (vua 7648 Tåg)
sewas ruflo!
hiatza gehts oba oba a regn wia in die tropn.
und gwittan tuatsa i bin schom gsponnt wonn es mir dos modem zommanhaut oba guat dos es regnet is jo olls eh so truckn.
sewas
kulatti
coolati am 16.07.2005 10:51  (vua 7648 Tåg)
da ruflo geht lei zum kühlschronk und holt sich a neiches bier !
wei sei mizzale bringt ihm jo kans mehr.
coolati am 15.07.2005 21:53  (vua 7649 Tåg)
sewas schnecki !
olls guate für dei spätschicht
meine fongt a glei on oba untam gulta.
Kuhlatti
coolati am 15.07.2005 19:43  (vua 7649 Tåg)
he ruflo! wo9s mochst denn dodede is jo bei uns a so hass
ujnd schen is es bei senen ja a. hau di in die harpfn und schlof guat
Kuhlatti
<<Vuarige Seitn
Seitn 949 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club