Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 12.07.2005 11:59  (vua 7652 Tåg)
hiazan bin i wieda do !
i wor gestan noch a filaha obezschischn.
guat hots gschmeckt.
coolati am 11.07.2005 18:58  (vua 7653 Tåg)
hi ruflo! singnoch a liadl.
coolati am 11.07.2005 17:43  (vua 7653 Tåg)
hi ruflo, du a do?
coolati am 11.07.2005 15:59  (vua 7653 Tåg)
is jo klor dos de de pappn nit aufbringen zscherscht scheint die sunn und hiaz is schon wieda die sintflut, wer wert denn do sich zua dem kastl hinsetzn und awos gscheites schreibn?
coolati am 11.07.2005 15:29  (vua 7653 Tåg)
hi wuhte!
do orma schwein . i hob des schon olls hita mir!
bin i eigntlich da anzige der noch ane wärta eineschreibt?
olls guate fir deine beissalan
dos witscht da da
kuhlatti
coolati am 10.07.2005 22:42  (vua 7654 Tåg)
jo klor, i bin do !
coolati am 10.07.2005 17:24  (vua 7654 Tåg)
de grosse gölbe kugl scheint oba lei schwoch, die giasskongl is laar,
wert oba schon wieda kemen.
host gsegn es chrischtele is a do.
coolati am 10.07.2005 17:21  (vua 7654 Tåg)
sewas ruflo !
i bin dodede hiaz sogst oba nix mehr?
coolati am 10.07.2005 16:37  (vua 7654 Tåg)
sewas chrischtele! oba de bam schwammalan brauch ma jo a,
zum feiaholn zua die oastan, dea werst jo noch kennen?
oda zum feiamochn dem woldschneck untan oa........;-))))))))))))))))
ätsch bei uns scheint die sunne.
sewas
Kuhlatti
coolati am 10.07.2005 16:18  (vua 7654 Tåg)
sewas wuhte!
i hob da jo gsogt kaf da a brülln, i hob schon zwa,
ane zum autofohrn, fernegn, ane zum lesn, essn....................
sewas auf olle fälle
coolati am 10.07.2005 11:08  (vua 7654 Tåg)
auf, auf, es regnet, da ruflo wert dasaufn
coolati am 09.07.2005 21:16  (vua 7655 Tåg)
na guate nocht
coolati am 09.07.2005 18:38  (vua 7655 Tåg)
sewas, schlof guat !
coolati am 09.07.2005 18:34  (vua 7655 Tåg)
toggan is guat, oba wos wüllsten mochn bei dem sauwetta
coolati am 09.07.2005 18:33  (vua 7655 Tåg)
so wia`s ausschaugt wer ma mir lei allanig bleibn.
dedos chrischtele is jo beim schwammale klaubn, da woldschneck rennt ihrn hintaher ujnd des evale is ibahaupt vaschwundn.
bleibn nur mehr mir zwa iba
<<Vuarige Seitn
Seitn 951 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club