is jo klor dos de de pappn nit aufbringen zscherscht scheint die sunn und hiaz is schon wieda die sintflut, wer wert denn do sich zua dem kastl hinsetzn und awos gscheites schreibn?
hi wuhte! do orma schwein . i hob des schon olls hita mir! bin i eigntlich da anzige der noch ane wärta eineschreibt? olls guate fir deine beissalan dos witscht da da kuhlatti
sewas chrischtele! oba de bam schwammalan brauch ma jo a, zum feiaholn zua die oastan, dea werst jo noch kennen? oda zum feiamochn dem woldschneck untan oa........;-)))))))))))))))) ätsch bei uns scheint die sunne. sewas Kuhlatti
sewas wuhte! i hob da jo gsogt kaf da a brülln, i hob schon zwa, ane zum autofohrn, fernegn, ane zum lesn, essn.................... sewas auf olle fälle
so wia`s ausschaugt wer ma mir lei allanig bleibn. dedos chrischtele is jo beim schwammale klaubn, da woldschneck rennt ihrn hintaher ujnd des evale is ibahaupt vaschwundn. bleibn nur mehr mir zwa iba