hi ruflo! jo,.jo i wor in völdn am see und hob 2 birlen getrunkn des wor mei jagarei.umnd meine 2 petzln gehts guat weil sie ka schneckn korn kriagn. und wia gehts dir? i winschat dir noch a guate nocht da Kuhlatti
sewas chrischtele! suseschneck gfollt ma guat der saust jo so dos seine ohrwaschl im wind lei so flottan. ;-)))) is bessa wia woldzipfl. sewas Kuhlatti
ruflo! i hob da gornix gfladat lei a wengal zwenig glesn. nocha tu i dem chrischtele sin gortn asfaltiern! und mit an gölbn strich onmoln dos da woldzipf was wo er gehn muass.
sewas chrischtle! i hätt aa guate idee do s neama unkraut zupfn muasst, und die schneckn hom a nix zum fressn. BETONIERN gö do sogst nix zua meine ideen !