Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 05.06.2005 15:28  (vua 7690 Tåg)
A gonz wichtige froge on olle:
Wenn ich etwas gegessen habe, bin ich satt. Und wenn ich getrunken habe, bin ich...?
coolati am 05.06.2005 15:23  (vua 7690 Tåg)
jop klor sen mir die best letta wo gibt
heeeheeeeeeedo konn oba da ruflo nit mitholtn weil er ka ASDSL hot!
coolati am 05.06.2005 15:19  (vua 7690 Tåg)
mei kota da "Lucky! sauft ka wossa so wia i!
lei des guate, billige ;-))) fillaha, er oba lei a müch von da kua.
coolati am 05.06.2005 15:06  (vua 7690 Tåg)
hi wuhte!
des is mei kota oba a!
und mei leni sowieso
mir sen streng auf orbeitsteilung: sie kocht und i iss es!
Wuhtes Senf dazua:
i hülf meina a imma beim aufessn von dem wås se gmåcht håt ;)
mir san schon guate letta
coolati am 05.06.2005 15:04  (vua 7690 Tåg)
hi wuhte!
des is mei kota oba a!
Wuhtes Senf dazua:
mei kota is nåch 2 aspro und 2 lita wåssa meistns bessa oda gånz wek :)
coolati am 05.06.2005 14:56  (vua 7690 Tåg)
FIr olle!
mei kota folgt ma aufs wurt:
wen i sog: " kumm her oda nit" nocha kummt er oda a nit. genau so wia mei leni.
Wuhtes Senf dazua:
i glab, mir samma olle die sölbn autoritäzpersonan :)
coolati am 05.06.2005 14:53  (vua 7690 Tåg)
he ruflo!
mir sema jo nit beim eishokey!
Wuhtes Senf dazua:
eishockey is in kertn imma!!
coolati am 05.06.2005 14:26  (vua 7690 Tåg)
he ruflu, olta kämpfa!
host die wieda aussagetraut aus deim gulta, jo klor haz wo da scheffe wieda do is, do traust di woll. sewas olte hittn.
a wo wor ma denn gestan? worst wieda aufm flug? od auf an kirchtog?
du bist in olle ditrekt obgonngen.
oba es is noch olls beim oltn!
sewas daweil.
Wuhtes Senf dazua:
kaum is di kåtz aussm haus, håm di meis kirchtåg! i schaug amål nit umme und schon schwänzt da ruflo... na sowås!!
:)
coolati am 05.06.2005 12:10  (vua 7690 Tåg)
sewas chrischtele!
ma dei "olta" wert sich oba bedonkn fir de blumalan!des is grod des richtige fir sein heischnupfn.
heit in da nocht hots bei uns a gregnet, lei so gwaschlt hots
des wert dem woldzipf wieda taugn, wast eh de schneckalan homs jo gern feicht. i a oba von innen!
dir an schenen tog, nimm genua tempotoschntiacha mit!
nit dos dei lotta sei nane ins hemat obwischt! tuat ma nit weils donn imma so glänzig auschaut, ols ob a schneck driba glofn warat.
sewas man heart sich
Kuhlatti
coolati am 05.06.2005 00:29  (vua 7690 Tåg)
sewas woldzipf! ;-))))))))))))
naa so valossn bin i ma nit vukummen des chrischtele wor jo do
wia gehts da denn? bei dem wetta
jetzt hots bei uns a ongfongen zum regnen , is oba wurscht is eh olls so trockn.
i winschat dir und dem chrischtele a guate nocht!
Kuhlatti
coolati am 04.06.2005 19:48  (vua 7691 Tåg)
hi chrischtele!
tua lei jausnen, oba vagiss dein lotta nit!
coolati am 04.06.2005 18:56  (vua 7691 Tåg)
hi olle! wo is denn da ruflo?
is der epa unta sein gulta eingschlofn?
coolati am 04.06.2005 11:40  (vua 7691 Tåg)
Hi chrischtele!
ätsch bei uns schent die sunn nit goraso, oba sie scheint.
und i sitz schon wieda vurm komputa. weil gorso guat hob i a nit gschlofn. i was a nit warum oba i bin dauand aufgwocht
8wossatrinkn, uhrschaugn..........
wast eh wos ma so olls mocht wenn man nit schlofn konn.
meirestgebiss hot sich a wieda beruhigt, oba an vurteil hob i:
i brauch neama mit meine zähnt im sölbn zimma schlofn!
eichan schenen tog, ziag deine "gummihammalan " on wenst ausse gehst.
coolati am 03.06.2005 22:30  (vua 7692 Tåg)
hi chrischtale!
dei lotta is ob a gonz a orma
oba de zeit wo die blemlan blian is eh bold vurbei. noacha gehts ihm wieda bessa. dir und deim lotta olls guate und a guate nocht.
schlof guat und tram wos schenes.
kuhlatti
coolati am 03.06.2005 19:02  (vua 7692 Tåg)
do host oba wiorklich an schlechtn tog awischt.
kuhlatti
<<Vuarige Seitn
Seitn 968 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club