Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 03.06.2005 18:46  (vua 7692 Tåg)
ob de werbn jo damit dos si des ADSL per funk zu dir sendn.
W-Lan.
coolati am 03.06.2005 17:52  (vua 7692 Tåg)
is eh klor,so kummst wenigstens aus deim gulta aussa.
host dop wo i da die adress gebn ho ongrogt?
coolati am 03.06.2005 11:04  (vua 7692 Tåg)
hi ruflo!
>>>ruflo am 03.06.2005 06:29 (vua 5 Stund'
hpost du uma holba siebene in da fruah kane ondan surgn?
i moch do krod mein letztn wolte. siehe das wörterbuch!
kuhlatti
coolati am 03.06.2005 10:33  (vua 7692 Tåg)
hi chrischtele!
host du etwos gegn die oamasn?
de sen jo soo liab, bsondas die klanen rotn. ;-)))))))))))
wia i in malta wor hot mi a gonzes nest ibafolln de hund hom in mein bett a nest ghobt.
genauso wia in jamaica a.
coolati am 02.06.2005 20:46  (vua 7693 Tåg)
he ruflo!
wennst ka bockpulva findes nimm anfoch vanillezucka!
noaxcha schmekts bessa.
sewas
coolati am 02.06.2005 20:06  (vua 7693 Tåg)
ruflo!
peroxyd kriagst in jeda apothekn oba des is 30% des terfst nit gurgln lei a 3% iges wos glabst wiaso die bauan imma senare wäsch auf die wiesn glegt hom? dos is die sog.rasenbleiche und warum mir ols kinda
blossfussat in da fruah durchs gros lafn hättn solln?
do is nähmlich a peroxyd drin. oba wenn du in da apothekn sogst:" da kuhltti hoz mi gschickt, noacha wert da magista tot umfolln vur lauta lochn! oba do follt ma noch wos ein fir dos es guat is: gegn deine kaslattln de stinkatn bazülln wern anfoch wegoxydiert gestank vurbei!
coolati am 02.06.2005 17:21  (vua 7693 Tåg)
hi ruflo!
i was wos man damit ( folsch) mochn konn!
oba in de uhrn tat i s ma nia eine. fir die goschn is es O.K. oba lei wenn
in da goschn wos brennt, oda stinkt. kennst eh des wen die leit glabn dos da a hund hintan pfeila gsch.......... hot?
des is meistens a bluat dos von die bzüln zasetzt wert. und des stinkt a so
oba sog dein mizzale dos es shr guat is zum fleckn etfernen. Rotwein,
gros......... mit an bissl bockpulva vamischn und aufe aufn fleck noacha gonz normal woschn. obna zscherscht ausprobiern dos die forb nit mitgeht!! sewas Kuhlatti
coolati am 02.06.2005 15:57  (vua 7693 Tåg)
i noch a mol:
frog doch anfoch dein dokta wos er yon dem wossastoffperoxyd holtet.
vatrau ma anfoch. noch is kana krepiert von meine patientn.
coolati am 02.06.2005 15:54  (vua 7693 Tåg)
hi chrischtele!
die hupfarei is mei physiotherapie!
olso a gesundheits gymnastik.
jheit wor ma im wormbod schwimmen
untawossa therapie, hiaz konn i fost meine haxn neama bewegn.
derwegn sitz i a vurm PC.
coolati am 02.06.2005 10:20  (vua 7693 Tåg)
sewas chrischtele!
jo i bin do gonz siha
des wossastoffperoxyd is a wundamnittl.
do gehn sogor weinfleckn aus an t-shirt aussa.
zum blondiern konn man es a vawendn.
ciao bis noch da hupfarei.
coolati am 01.06.2005 19:17  (vua 7694 Tåg)
oba bis der hunling haraussn wor bin i in dem sesll glei um an meta gwoxn so hot die doktarin gezogn. es hot ibahaupt nit gholfn dos sie a noch fesch wor.
und des rauchn hot sie ma fir heint a vabotn.sewas daweil
coolati am 01.06.2005 17:32  (vua 7694 Tåg)
hgi ruflo!
grod bin i hintakummen se passn wia ongegossn
nur einbeissn muass i sie noch.
hiaz bin i wieda komplett.
sewas daweil
coolati am 01.06.2005 12:08  (vua 7694 Tåg)
an hassn tip:
wennst bluatest und die goschn hot an gschmochn ols wia
tua mit an 3% wossastofperoxyd Apothekn den mund ausspüln.
noacha riacht´s nit so ols ob da a hund hintan pfeila gsch.........
hätt. schmeckt oba grausig!
hülft a gegn hols weh (gurgln)
coolati am 01.06.2005 12:02  (vua 7694 Tåg)
hi cchrischtele!
du dabormst ma. i hobs hiaza hinta mir. de doktarin, a gonz a fesche, hot umanonda gfuhrwerkt dos die spritzn nix gholfn hot. hiaza is mei pappn noch imma gonz pölzig. und azf die zungen hob i ma gebissn,
oba des gspier i erscht wenn da pölz vubei is so uma draie
wenn i die neichn zähnt holn geh! oba noacha geh i in mei lieblings gostheisl und iss a gulasch mit an fillaha, ma wert des mir schmeckn.
hoffntlich passn de neichn hakl sunst konn i lei des bier und den soft
vom gulasch trinkn.
man heart sich wieda.sewas daweil
coolati am 01.06.2005 11:06  (vua 7694 Tåg)
hi wens interessiert
mei letzta hakl, der eh obgebrochn wor is haraussn ma hot de mi gmatat. oba hiaz is vurbei hiaz kummt platik eine.
um draie sen die neich zänt fertig noacha terf i wida essn.
es griasst eich ollezom da zohnlose
Kuhlatti
<<Vuarige Seitn
Seitn 969 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club