Karntn is lei ane, is a landle is a klane, is a landle is a feine und des landle is meine! mehr kann ich zum "spitznamen" von kärnten nicht sagen. wer will denn streit anfangen he?
sewas ruflo! bei senen was mon j o nia ob se an vastehn liaba teitsch redn ols sich an " stierwoscha" nennen lossn. wor dei flug schen? i bin gsponnt auf deine bültln.