Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 26.04.2005 10:53  (vua 7731 Tåg)
sewas ruflo!
ma du orma hund
>>>>>>>dås is die ausgleichende gerechtigkeit dafier, dass es bei uns ka gschäft, ka post, ka schendarmarie, und båld a kaa schul und ka gåsthaus mehr gibt. und onewus fåhrt eh kana mehr. solln lei scheen sölba aute kaafn de hundling de. i, <<<<<<<<<<<<<<<<<<zitat ende
wohin gangasten noacha a bier trinkn? i was ,zua deina mizzale in die speis!
des mitm hittrach museum wer i ma onschaugn es muass lei a bissale schena wern.
coolati am 25.04.2005 22:00  (vua 7732 Tåg)
sewas chrischtele!
mir sen schon brav do heruntn, oba wer was wos ihr ongstöllt hobs
bei eire schpäzle kane richtign nudl und a kane wossaspotzn.
und an gscheidn speck hom se glei gornit und a ka sassaka.
chnöpfle de kennen se sölba haban. i wor long genua in freiburg, i kenn die gölbfiassla.
kuhlatti
PS hots dem ruflo die sproch vaschlogn?
coolati am 25.04.2005 19:05  (vua 7732 Tåg)
Jo klöor wert dei mizzale ka reiche witib
weil du host jo nit amol a ADSL
oba an fotografierapparat! na die gift hittn kenn i nit wo is denn de?
OBA HINTA STOCKNBOY hom se ollahond obgebaut. i wor schon in a por lächa driunnen.
oba wos gschetes hob i nit gfundn.
coolati am 25.04.2005 19:00  (vua 7732 Tåg)
Hi ruflo
genau des is arsen troxyd As2O 3
giftig wia schwein!
den napüoleon homs damit warscheinlich umgebrungen
und des wüllst du dem chrisctele unta die kasnudl tuan?
coolati am 25.04.2005 18:40  (vua 7732 Tåg)
hi ruflo!
ma bist du a fock.
tates du glott dem chrischtale an hitrach unta jubln
der is jo giftig! mit dem hom jo die rossteischa gorbatet
oba i konn dos nochweisn ob du unsa chrischtale vagiftet host.
coolati am 25.04.2005 15:49  (vua 7732 Tåg)
hi roflo!
dos hot man jo heite vurmittog gsegn wia du gschienen host.
coolati am 25.04.2005 10:58  (vua 7732 Tåg)
Hi ruflo!
jooooooo
du bist de sunne ( wennst scheinst)!
stöll nix on daweil io bei da gümnstik bin und loss ma die Hosn in ruah! kuhlatti
coolati am 24.04.2005 15:55  (vua 7733 Tåg)
Hi Ruflo!
a wo denkst du denn hin i und a muraua oda a eggabier?
iba meine lippn kummt lei filaha und sunsta gornix. hächstens amol a müllabier oba des isch a ondare gschicht. oda a reitenhasslach
oba des werst du nita kennen. holt a bayrisches.
coolati am 24.04.2005 11:30  (vua 7733 Tåg)
guatn morgn chrischtale!
hiaz was i wia der topfn hasst " Hüttenkas"
do sen lei solche kugalan drinnen de tatn unsam topfn am ehesten entsprechn. Ätsch bei uns scheint die sunn. nit goraso oba immahin sie schent.
i winsch da an schenen tog
Andaleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
coolati am 23.04.2005 21:35  (vua 7734 Tåg)
hi chrischtele!
nimm holt anfoch an solchn topfn( der mit die kärna a gonz groba
mi follt da nomen nit ein oba i sogs da schon noch.
mei wenn dos hirn nochlosst is schon a scheibe. holt dos näxte mol.
i wer gaxt schlofn gehn. i hob a por klane bierlan getrunkn und do is es
boldamol soweit. (mitm schlofn gehn)
sewas und guate nocht
kuhlatti
coolati am 23.04.2005 17:49  (vua 7734 Tåg)
sigst es es geht jo wennma wül!
saewas haxe
coolati am 23.04.2005 16:09  (vua 7734 Tåg)
sewas ruflo!
brauchst ka ongst um mi hobn. i wer schon nit die maigläcklan mit an bärlauch vawexln. i bin jo nit bled ,wenn i a so ausschau.
ma des mit dein otto tuat ma noch imma lad fir di. er wor jo a so a liaba poggauz. dir b noch an schenen tog mit deine kwarglnudln ;-))))))))))
kuhlatti
coolati am 23.04.2005 10:52  (vua 7734 Tåg)
hi es schwammaleklauba!
hobs ihr gwusst dos ma olle schwammalan essn kon?
(monche nur amol!)
coolati am 23.04.2005 10:49  (vua 7734 Tåg)
hi chrischtele!
is jo klor de do draussn hom jo kan topfn sonan nur quaaak.
oba die " kartoffln" hassn noch imma ertäpfl ;-))))))))
coolati am 23.04.2005 10:05  (vua 7734 Tåg)
Hi ruflo!
jo kasnudl schon oba kwargl nudln?
i tat jo meine haxn schon obleckn oba io kriag de hund nit in mei pappn.
<<Vuarige Seitn
Seitn 982 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club