Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 18.04.2005 15:41  (vua 7739 Tåg)
hi Titel chrischtele!
pfu gaka a bier mit so an tschoppalwossa mischn
des kummt ma jo fur wia wennst zua ana sauren suppn ane bockerbsn dazuza gabat. oba wenns da schmeckt......
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
saure suppn mit båcke... also waßt coolati, ausfållend brauchst oba nit wean
;)
coolati am 18.04.2005 15:37  (vua 7739 Tåg)
hi evale! i tua schon long trennkost essn.
i tren gonz genau den schweinsbrotn von die ertäpfl.
Wuhtes Senf dazua:
...und wås is mit'm senf und'm bier?
coolati am 17.04.2005 20:29  (vua 7740 Tåg)
he ruflo!
wia sollat i da denn a imurt nix apurt bier mit bringan wenn i eh schon daham bin? hättest fria wos gsogt do draussn homp se jo in jedm stodl a brauarei.
ku
Wuhtes Senf dazua:
z'spåt da ruflo. is eh nix xund des ausländische g'schlorpach. a kålts villacha... des is da kerpa von gebuat auf gegwähnt. bei so ana hefeweissn stoßts ma dånn imma 2 stund auf... details wollts kane wissn, glabts ma!
coolati am 17.04.2005 18:44  (vua 7740 Tåg)
SEWAS EVALE
>>>>>>>>>>>Du Kuhlati, a is dei Mitzale eppa in guata Hoffnung,
und du tuast sie mental untastützn, indem mitturnen tuast?
Ma, des find i oba echt an supa Zug von Dia.
naaaaaa mir sen jo fir solche soin zòlt´
I GEH 2X IN DA WOCH ZUR HEILGÜMNASTIK
wegn meina kronkheit, nix do in da hoffnung
i sog lei gaudeholba dazua "schwongaschofts gymnastik"
ma dei rezept vom realsalot wor guat!
seawas
Kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
sigst, s'Evale kennt di und deine schmäh hålt noch nit so guat ;)
coolati am 17.04.2005 17:34  (vua 7740 Tåg)
seawas ruflo!
ma bin i voll, hiaz hob i mein erstn sölbaobgstochen realsalot gessn haija.
noch dem rezept von da Evale., wenn sie sigst sog ihr mein donk, er wor suprig! draussn bei die Bayern bliat er schon de hom sogor amol schenes wettta ghobt ( a wunda) da geburtstog wor a volla afolg de tante von da leni hot vasprochn wenn sie 100 wert mocht sie wieda so a gfestl. no jo in zehn johr bin i a schon 74, do konn i ma schon a platzl auf gehn? an friedhof pochtn. oda soll i glei aufn komposthaufn
wenigstns zum probeliegn
sewas olta kämpfa.andaleeeeeeeeeeeeee
Wuhtes Senf dazua:
genau. dånn såm ma komposti zu dir und bring ma die endn von die weisswirscht als dinga zu deim probeliegn :)
oba då håst jå noch 10 johr zeit ;)
coolati am 17.04.2005 14:52  (vua 7740 Tåg)
Hi Ruflo!
ma wornt de guat nix zuzln. de schnet man auf und holt dos wache mit da gobl aussa ma d brauchrst hohre dafir dos du dos richtig mochst.
oba des Bier is fost so guat wiea unsas!
sewas
da Bayrische Kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
des dazöhlt an a jeda ondas. zuzzln, schneidn, obbeissn, intravenös... wie bei uns mit die kasnudl. a jeda måcht se ondas und olle mochns richtig.
schen, dasst wieda då bist!
coolati am 15.04.2005 20:10  (vua 7742 Tåg)
sewas ruflo!
bevor i vagiss, dir a an schenen gruass vom lenale.
host ghlesn da scheffe wert nia ane kriagn genau so wiea du
nur bei dir isses dos ADSL. des kummt davon dos du in den westen ausgwondat bist.
dir olls guate, i wer mi im bayrischn bier bodn und vül weisswirscht essn
de schmeckn so wia bei uns die Saure suppn anfoch g u a t
sewas bis am montog
andaleeeeeeeeeeeeeeeeee
Wuhtes Senf dazua:
dånn låss da guat schmeckn! trink hålt an schluck auf uns!
pfiati!
coolati am 15.04.2005 16:37  (vua 7742 Tåg)
ontwurt:
die tante von meina leni wert 90 die leni is mei bessare hölfte
und do miass ma dabei sein.
wast eh wos blau aussaraucht...............
wos glabst wenn da ruflo wirklich amol a ADSL kriagt
wos noacha los sein wert! den rausch mechat i nit hom.
Wuhtes Senf dazua:
90... schenes ålta! nå, dånn olls guate, a vom wuhte! weat ihra wuascht sein, winsch i oba trotzdem!

pfiati!
coolati am 14.04.2005 21:09  (vua 7743 Tåg)
sewas wuhte!
wos manst du mit Salbe? i konn jo nit schlowenisch.
da ruflo feiert jo dauand. entweda do er wieda rente kriagt hot,
oda dos ane von seine håsn ihm gschriebn hot oda dos ihm sei mizzale
an schweinsbrotn gekocht hot. er hotz holt olleweil wos zum faian!
hiaz hobs a por tog a ruah vor mir i geh ins exil noch Bayern.
oba gfreits eich nit zfruah nexte woch bin i wieda do, ongfüllt mitm guatn bayrischn bier!! und natierlich mit ane weiss wirscht!
bleibs beianonda, werts nit kronk und passts auf die Brauarei auf!
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
salbei is es nit, sovül is gwiss ;)
vielleicht håt da ruflo an bratbåndintanetånschluss kriagt und håt deswegn gfeiat. oba wo is a jetz? schon wieda dahin da hei spiiiid?
wås tuast'n in bayan? måchst a werbetuua fias villacher.net? des watat nett!
pfiati, pass lei auf auf di!
da wuhte
coolati am 14.04.2005 16:44  (vua 7743 Tåg)
Hi Evale!
na, na so a gaude is oba im goatn a nit beim labrechnen.
lei wenn a bier babat war i dabei. oda wenns a ziftiges gortnfestl gabat.
so mit an gegrüllten und fesche weibaleit oba ihr wollts jo nur olleweil des ane:UNKRAUT zupfn.
ha, bei uns is es a schon wieda worm de sunn scheint und die kotzn sen gonz tamisch. vur lauta freid ( i A)
coolati am 14.04.2005 10:07  (vua 7743 Tåg)
Hi chrischtele!
is jo a zeit worn dos es mitm regnen aufherts.
tua lei im gortn umanondakrampln dos es Jottach wox dir und olle ondan an schenen tog
Kuhlatti.
coolati am 13.04.2005 16:18  (vua 7744 Tåg)
jo auf den is holt wirkich noch valoss
dem hund dem tamischn
coolati am 13.04.2005 13:39  (vua 7744 Tåg)
sewas evale!
woll woll i bin do. i ho zerscht mei suppale aufessn miassn.
weil sunsta gibts kan kuchn ;-)))))
hiaza wors so noss oba ka real schaugt aussa.
wo bleibn denn de hund?
sewas da kuhlatti
coolati am 12.04.2005 15:02  (vua 7745 Tåg)
evale!
i gib d a recht, es is wirklich a schasswetta!
coolati am 11.04.2005 17:04  (vua 7746 Tåg)
jo tuats es noch imma nopfazn?
TAGWACHEEEEEEEEEEEEEEEE!
<<Vuarige Seitn
Seitn 985 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club