Hi Wuhte! dos karbidschiassn is jo de Gaude zua die oastan! so mit ana blechdosn beim gasholtn. oba nit mitm pulva. des i jo hiaz vabotn. weil die bauan kane bölla mehr homt. zua not geht a ane luftballon mit gas und sauastoff onfülln und noacha mit an tschik zintn( wen er brent , da tschick) dir und dein team a schenes ostafestdos wintscht da da kuhlatti! tua nit zvül schinkn essn schon wegn de colasterine!
sewas ruflo! derdawegn hot man jo an sattelit. do konnst augf da gonzn wölt umanonda söfen du host es jo guat, i muass morn wieda zua da schwongschoftsgymnastik gehn. dabei bin i gornit schwonga. des tijata moch i hiaz schon 7 johr long mit. obs ibahupt wos nutzt? host schon dei müchkondl hergrichtet zwegs dem karbid schiassn? griass schen deine freindinnen und dei mizzale kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
maaa... tuabts nit karbitschiaßn... angach tuat sich noch ana weeh und dånn is is gschraa beinånd!
Hi wuhte! wos is denn los? host eppa hiaz schon zvül dawischt, vom schinkn. dei lezte möldung wor am 10.3.! i hob do awos von an hopfnbliatntee glesn ma des wart schon pärig. firn foll dos du di nit möldest , hiaz schon fröhlche oastan. kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
maaa... tua mi nit so hetzn! wås san schon a poa tåg...? ondare san lei gschwind tschick kafn gångan und goa niama kumman! also, sei froh, dass i eh imma wieda "untam gulta" (zit. ruflo) aussakriach :))
hi ruflo! ruflo am 17.03.2005 18:27 (vua 5 Tåg) ieber allen wüpfeln ist ruuuuuh.... isdes nit weihnachtn gwen hiat hasts jo: irgntwos mit die flüsse und seen oda :Matheus machts eis, hat er keins so bringt er eins! eich a geruhsome polmwochn! da kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
sigst... ana der des mit da ruhe vasteht ;) dir a a schenes ostahasale! (oda winscht ma des nit so....?) pfiati!
hi du nussnzichta!mir sen schon wieda hinta und hom gonz guat gessn beim Kottnig, in kranska gora, do wor da teifl los weil de sen iba die schonzn gsprungen. de gonze strossn wor mit autobus vollgeparkt und de schlowenischn putz sen wia die Bienen umanonda gstondn. mir sen gonz schnöll hamgfohrn dos ma des springen noch im tiwi (tv) segn kennan oba nix is lri des autorennen. mir taugt des dos amol a die ondan schnella sen ols da schumi. wia ma weggfohrn sen hot noch die sunn gschinen und hiaza schon wieda es is wirklich frühling!
Hi ruflo! du konnst amol probiern in de hena ane nussn untalegn i bin gsponnt wos dodede ausskummt sicha kane pipalan.. damits nema soo long dauiat fohr ma murgn in dein tuttifree schop eine. soll i in die weiba an schenen gruass von dir ausrichtn? bittschen zag des nit diena Mizzale i konns nit vaontwurtn wenn sie da ans zschischt. ha du bist a intanet süchtig? i muass imma wieda aufstehn weil is neama da sitz. sewas da kuhlatti
hi ruflo! host du do nit irgendwie geteischt, wiehnachten wor jo schon, mir gehn hiaz gonz stork auf die urlaubszeit zua mit de wüpeln homa nix mehr am huat. krenreibn is hiaz ongsogt. da kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
genau! und aia ongitschn... zan wohl da cholestarol!