Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 25.03.2005 18:22  (vua 7764 Tåg)
hi ruflo !
oba lei wennst Bohnen isst und ane aija dazua ;-))))))))))))))))
eich a schenes fest da mizzale natierlich a!
kuhlatti
coolati am 25.03.2005 14:53  (vua 7764 Tåg)
Hi Wuhte!
dos karbidschiassn is jo de Gaude zua die oastan! so mit ana blechdosn
beim gasholtn.
oba nit mitm pulva. des i jo hiaz vabotn.
weil die bauan kane bölla mehr homt.
zua not geht a ane luftballon mit gas und sauastoff onfülln und noacha mit an tschik zintn( wen er brent , da tschick) dir und dein team
a schenes ostafestdos wintscht da da kuhlatti!
tua nit zvül schinkn essn schon wegn de colasterine!
coolati am 25.03.2005 12:06  (vua 7764 Tåg)
Sewas Ruflo!
do gehts da wie mir
gold und ongst hob i noch nia ghobt.
coolati am 24.03.2005 20:15  (vua 7765 Tåg)
sewas ruflo!
des mit da stondleitung warat supa, wenn du zohlst. ;-))))))))))))
da kuhlatti
coolati am 24.03.2005 20:15  (vua 7765 Tåg)
sewas ruflo!
des mit da stondleitung warat supa, wenn du zohlst. ;-))))))))))))
da kuhlatti
coolati am 24.03.2005 17:35  (vua 7765 Tåg)
sewas ruflo!
brauchst nit olls glabn wos in da zeitung steht.
und vom(.....................) schon gornit.
kuhlatti
coolati am 23.03.2005 18:26  (vua 7766 Tåg)
sewas ruflo! derdawegn hot man jo an sattelit.
do konnst augf da gonzn wölt umanonda söfen
du host es jo guat, i muass morn wieda zua da schwongschoftsgymnastik gehn. dabei bin i gornit schwonga.
des tijata moch i hiaz schon 7 johr long mit. obs ibahupt wos nutzt?
host schon dei müchkondl hergrichtet zwegs dem karbid schiassn?
griass schen deine freindinnen und dei mizzale
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
maaa... tuabts nit karbitschiaßn... angach tuat sich noch ana weeh und dånn is is gschraa beinånd!
coolati am 23.03.2005 11:01  (vua 7766 Tåg)
HI Evaleeeee
schen dos du uns vastärkst. is eh kana mehr do der die käantna sproch noch konn!
wöltmasta Kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
nå, san da ruflo und i vielleicht kana?
coolati am 22.03.2005 15:34  (vua 7767 Tåg)
Hi wuhte! wos is denn los? host eppa hiaz schon zvül dawischt, vom schinkn. dei lezte möldung wor am 10.3.!
i hob do awos von an hopfnbliatntee glesn ma des wart schon pärig.
firn foll dos du di nit möldest , hiaz schon fröhlche oastan.
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
maaa... tua mi nit so hetzn! wås san schon a poa tåg...? ondare san lei gschwind tschick kafn gångan und goa niama kumman! also, sei froh, dass i eh imma wieda "untam gulta" (zit. ruflo) aussakriach :))

pfiati, måchs guat!
da wuhte
coolati am 22.03.2005 12:04  (vua 7767 Tåg)
hi ruflo!
ruflo am 17.03.2005 18:27 (vua 5 Tåg)
ieber allen wüpfeln ist ruuuuuh....
isdes nit weihnachtn gwen
hiat hasts jo: irgntwos mit die flüsse und seen
oda :Matheus machts eis, hat er keins so bringt er eins!
eich a geruhsome polmwochn!
da
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
sigst... ana der des mit da ruhe vasteht ;)
dir a a schenes ostahasale! (oda winscht ma des nit so....?)
pfiati!
coolati am 19.03.2005 18:24  (vua 7770 Tåg)
Hio ruflo! i sig olles klor, oba die aija vom gaija
sen noch nit gekocht und rohe aija pfui teixl.
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
es mit enkre aia...
coolati am 19.03.2005 14:26  (vua 7770 Tåg)
do sen jo die pipalan billiga wia die aija
Wuhtes Senf dazua:
wo?
coolati am 19.03.2005 14:07  (vua 7770 Tåg)
hi du nussnzichta!mir sen schon wieda hinta und hom gonz guat gessn beim Kottnig, in kranska gora, do wor da teifl los weil de sen iba die schonzn gsprungen. de gonze strossn wor mit autobus vollgeparkt
und de schlowenischn putz sen wia die Bienen umanonda gstondn.
mir sen gonz schnöll hamgfohrn dos ma des springen noch im tiwi
(tv) segn kennan oba nix is lri des autorennen. mir taugt des dos amol a die ondan schnella sen ols da schumi. wia ma weggfohrn sen hot noch die sunn gschinen und hiaza schon wieda es is wirklich frühling!

andaleeeeeeeeeeeeeeeeee
Wuhtes Senf dazua:
nussnzichta *G*
coolati am 18.03.2005 16:28  (vua 7771 Tåg)
Hi ruflo! du konnst amol probiern in de hena ane nussn untalegn
i bin gsponnt wos dodede ausskummt sicha kane pipalan..
damits nema soo long dauiat fohr ma murgn in dein tuttifree schop eine. soll i in die weiba an schenen gruass von dir ausrichtn?
bittschen zag des nit diena Mizzale i konns nit vaontwurtn wenn sie da ans zschischt. ha du bist a intanet süchtig? i muass imma wieda aufstehn weil is neama da sitz.
sewas
da kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
schreibst holt im stehn ;)
coolati am 18.03.2005 13:54  (vua 7771 Tåg)
hi ruflo! host du do nit irgendwie geteischt, wiehnachten wor jo schon, mir gehn hiaz gonz stork auf die urlaubszeit zua
mit de wüpeln homa nix mehr am huat.
krenreibn is hiaz ongsogt.
da kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
genau! und aia ongitschn... zan wohl da cholestarol!
<<Vuarige Seitn
Seitn 990 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club