Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 15.02.2005 19:08  (vua 7802 Tåg)
sewas roflo!
tatest du die adress von deina homepätsch varotn
( i muass imma so long suachn)
daweil geh i an rollmops schnabuliern
mit ana gonz frischn semml!
sewas daweil, i kumm gagst wieda.
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
måch schon i :)
coolati am 14.02.2005 22:18  (vua 7803 Tåg)
sewas wuhte!
jo da ruflo is dauand untam Gulta, und wenn nit tuat er Hompeitsches bastln. oba ihm follt ka, nitamol a klans werl ein. derdawegn hob i in jo gfrogt ob er den wintaschlof mit da früjohrsmüdigkeit valängat.
olt genua warat er jo.
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
so håt a jeda sei hobbi :)
coolati am 14.02.2005 17:35  (vua 7803 Tåg)
Hi Ruflo!
a du tuast a den wintaschlof mit da frühkorsmüdigket valängan?
oda is des bei dir ghupft wia gsprungen?
Wuhtes Senf dazua:
jed's joa 's sölbe mit unsan ruflo - ollweil lei untam gulta ;)
coolati am 12.02.2005 14:22  (vua 7805 Tåg)
hi ruflo!
wsteh wia guat so a rollmops is, bsundas wenn man
am vurtog zvül bier gegossn hot ;-))))
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
a 1.000 joa oltes heilmittl. i håb am liabstn die teiflsrolla. auf 2 stuck ohne beissn obegessn brauchst danåch eh wieda a holbe... und dånn is da kåta a weg :)
coolati am 11.02.2005 20:18  (vua 7806 Tåg)
hi andy!
hiaz is oba aus mitm lei lei, hiaza wert gfostetoba gonz streng!
UND DOS BIER MUASSt a weglossn, oba trest di bis ostan is nema long.hexts an radfla terfst tinkn und ane rollmeps dazua essn
coolati
Wuhtes Senf dazua:
nanana... bier geht schon. oba jei a fåstnbock!
coolati am 08.02.2005 10:58  (vua 7809 Tåg)
Hi Kizzes!
des is jo gor ka froge dos lei-lei vül bessa is!
Wuhtes Senf dazua:
genau so! wia i imma sog.
ohne LEI LEI ka fåsching... hextns a fas'nacht oda an karneval... oba siha ka fåsching!
coolati am 06.02.2005 15:46  (vua 7811 Tåg)
sewas wuhte!
na den rudl malle kenn i nit i wor jo schon im 69. johr bei der firma.
mei gedächnis is a neama so guat. oba da olte grüninga hot noch glebt!
donk da fir deine winsch firn foschingssomstog! oba i tiua ma des neama on i bin sölba oft genua mit gongan (beim umzug)
gestan hom se wenigstns a scheanes wetta ghobt,
sunsta wors lei kolt.
dir nochamol lei lei und gluck gluck damt de soss obegeht.
coolati
Wuhtes Senf dazua:
ha, da olte grüninga... wennst dem die venan aufgschnittn hettast, warat acryllack aussakumma, hob i gheat :)
pfiati, mochs guat!
da wuhte
coolati am 04.02.2005 18:11  (vua 7813 Tåg)
lei- lei wuhte!
hiaz host di varotn, is eh klor wenn du in da Brauarei orbeitest.
so schen mechat i s a amol hobn. i wollt amol bei da brauatrei orbeitn, oba die lackfabrik wor schnella. wast eh de in da seebocha allee. hiaz hob i de surgn neama , i brauch lei daham wortn bis die rente kummt.
wos homa denn heit fir a datum?
coolati
Wuhtes Senf dazua:
LEI - LEI ollezåm!
nana, coolati, i oabeit nit IN da brauarei, sondan FIA die brauarei... mei gehålt geht zu an großn teil in den lådn!
ah, und du woast bei da henelit. kennst n rudl malle? a guata freind von mia.
ollsdånn, schenan fåschingsåmståg!
pfiati!
coolati am 02.02.2005 19:32  (vua 7815 Tåg)
sewas andy he mir sen jo nomenskollegn! moch da nix drausda wuhte hot wia er sogt lei 2 hirhölftn vielleicht is ane imma vom fillaha voll.
wos glabst wia i mi ärga kaum is ma a wort eigfolln, i schaug noch, wos glabst wers schon einegschriebn hot? da coolati der hund.
sewas und nit aufgebn, aufgebn tuat man an brieaf!
Andreas coolati
LEI-LEI
Wuhtes Senf dazua:
då håst fåst recht... lei, dass nit a hölfte voll mit villacha is, sondan bade!
måchs guat!
da wuhte
coolati am 31.01.2005 19:25  (vua 7817 Tåg)
he wuhte, olta kämpfa
schen dos ma von dir a wieda awos hert. i hon schn dem ruflo gsogt dos i mi im datum geirrt hob.
wasteh da alzi.
trotzdem Lei LEI
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
:) måcht nix, des mit'm datum, passiat uns olle amol (oda efta)!
und bessa 2 mål im joa fåschin feian als goa nit. so schautz aus :))
måchs guat!
da wuhte
coolati am 30.01.2005 15:11  (vua 7818 Tåg)
jo burschn so gehts an wen man in die jahre kimmt.
is jo lei guat dos i nit eich frohe ostan gwunschn hob!
wenn mir den ruflo nit hättn noacha gangat jo ibahaupt kana aufn foschingsumzug!
coolati am 29.01.2005 20:25  (vua 7819 Tåg)
Lei-Lei:
jo buaschn wos is denn mit eich los? mmmmm heit is jo foschingsomstog!
coolati am 29.01.2005 17:23  (vua 7819 Tåg)
sewas Ruflo!
tua die lei nit ibaonstrengen beim schneeschaufln.
lei-lei
andaleeeeeeeeee
coolati am 27.01.2005 20:15  (vua 7821 Tåg)
sewas ruflo!
ibatreib nit bei eich in da kreizn is jo da schnee noch vom vurign johr!
und die eisbohn is a so olt, do is jo noch a eisstock eingfrorn
Lei-Lei kuhlati.
coolati am 22.01.2005 12:31  (vua 7826 Tåg)
He Wuhte du hund! he
hot der geburtstog und sogt nix!
olls guate winsch i da a.
kuhlatti
( in wiklichkei oba nur mt an t)
Wuhtes Senf dazua:
wås? såg eh wås... ;)
dånkda, coolati!
<<Vuarige Seitn
Seitn 992 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club