Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

14935 Beiträge gibts von 'coolati '. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

coolati am 19.01.2005 18:56  (vua 7829 Tåg)
so leit: hiaz hot dos neiche johr ongfongan
und von eich kummt ka anziges neiches wertl,
muass i olls allan mochn? olso hopauf,draufauf
gemma gemma kolt is nix!
kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
gäh! is eh schon passiat, coolati! dånk da fia dein einsåtz!!
pfiati, måchs guat,
da wuhte
coolati am 14.01.2005 14:03  (vua 7834 Tåg)
frage wo ist denn dos klo?
gehst noch indien!
jenseitz des ganges.

gehst ausse und noacha schiff ume.
Wuhtes Senf dazua:
so is des, jå :))
coolati am 10.01.2005 16:46  (vua 7838 Tåg)
Hiaz redet da wuhte wida schlowenisch!
ols ob des ana von uns vastehn tatat
Ruflo hülf ma!
Wuhtes Senf dazua:
naaa... kinesisch. vielleicht konn da da pao lee jå ibasetzn :)
da ruflo weat då a nit so wissn...

wea's erstla schåfft, des g'satzle zum ibasetzn, kriagt von mir a großes, kåltes, feines BIER! steiafrei, in an wirtshaus!

nochamål da text:
"Qilai! Buyuanzuo nulide renmen! Bawomende xierou, zhucheng women xinde changcheng!"
coolati am 05.01.2005 11:56  (vua 7843 Tåg)
Sewas ihr Käantna!
wos sogs ihr denn dos neiche johr ziagt sich schon wieda wia a strumpfbandl.
eich olls guate
Kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
schau ma mål :)
dir a olls guate!
coolati am 02.01.2005 11:42  (vua 7846 Tåg)
seas olle zomm!
da ruflo muass oba an festn rausch kobt hom.
wenn er uns ( de jo eh nix trinkn) schon de rollmäps vabiatet und mene kotzn vascheichn wüll. i wor wia a gonz brava Lotta um zehne in da harpfn.
i winschat eich noch a goinz guates neiches johr,
und dos nia des bier ausgeht!
coolati
Wuhtes Senf dazua:
dir a, coolati, a schenes neiches! pass auf auf di bleib so brav (um 10e in da wågrechtn :)!
pfiati, bis båld!
coolati am 27.12.2004 19:09  (vua 7852 Tåg)
sewas olle mitanomda!
was ana vonm eich ob dos maibachl schon rinnt?
da olte coolati mechats gern wissn.
sewas daweil!
Wuhtes Senf dazua:
sers! kan schimma. wenn i dazua kim, geh i fia di nåchschaun!
pfiati!
coolati am 29.11.2004 17:33  (vua 7880 Tåg)
Vielleicht sollat er sich an oaschodla stechn lossn
was so wia di diandln genau iban oasch ane fliegl!
coolati
Wuhtes Senf dazua:
wås is a "oaschodla"? kennan sitzfleich' seit neichestn fliagn?
coolati am 26.11.2004 17:15  (vua 7883 Tåg)
kennts ihr den onfong vom kärntnaliedermarsch?
Packl tabock, packl tabock, tschin, tschin, tschin..................
Wuhtes Senf dazua:
na, des kenn i nit. wie gehtzn weita?
coolati am 23.11.2004 16:55  (vua 7886 Tåg)
sewas rufl.o!
wos hom die greanen imma gsogt?
zerscht stirbt da wold donn stirbt da mentsch.
auf die pos ongwendet: zersch stirbt die Post, und nocha daADSL- bewerba. moch da nix draus i hob heite mei telefonrechnung kriagt
260 euro! dabei telefonier i kaum. und des bissale surfn...............
Wuhtes Senf dazua:
260 is hantig. schülling oda des neiche?
an tipp noch: ålls, wås mit 0900... ånfångt is teia, a wenn die mädalen noch so liab tuan!
;) pfiati, coolati!
coolati am 15.11.2004 16:22  (vua 7894 Tåg)
Hi Wuhte!
so hob is gern, zerscht sogt man Herr und noacha wöldmasta!
sovül zeit muass sein!
da herr wöldmasta
Wuhtes Senf dazua:
genau so. ehre wem ehre gebirt. oder biert... apropoo, i hol ma ans...
coolati am 14.11.2004 19:58  (vua 7895 Tåg)
sewas wuhte! a pül spot oba i mochs trotzdem:
dir a gonz herzliches LEI-LEI !
da wöltmasta.
Wuhtes Senf dazua:
bessa zspat als wie goa nit, herr wödmasta. oba, is jå nit mei gebuaztåg, den'st vagessn håst.
derwegn: LEI LEI!
coolati am 01.11.2004 12:18  (vua 7908 Tåg)
hobs ih hiaz a geheimsproch weil
mit D:S; $...........konn i nix onfongan
Wuhtes Senf dazua:
i a nit, trest di!
coolati am 27.10.2004 15:48  (vua 7913 Tåg)
Seawas Wuhte!
hiaz hob i ghert dos jo wuhte a wiedehopf is.
host du a so an schenen kampl am kopf?
Wuhtes Senf dazua:
wiedehopf?
teifl eine - dawischt!
:)
coolati am 12.10.2004 16:55  (vua 7928 Tåg)
sewas Wuhte!
wos is denn bei eich los?
mei zähla steckt schon wieda bei 940. dabei hob i wieda a por weata eine gschriebn.
sewas kuhlatti
Wuhtes Senf dazua:
Maaaa, coolati, Du håst schon wieda deine weata unta "coolati@gmx.at" eineg'schriebn und nit unta "coolati"... des is fian compiuta beim auswertn wås åndares!!!! so wie "schmied" und "schmiedl" wås åndas is!!!
Dein Rekord håst als "coolati" aufg'stöllt... bittschen, schreib's a unta "coolati" (OHNE gmx.at) eine!!!!
coolati am 06.10.2004 17:07  (vua 7934 Tåg)
Hi Ruflo!
haz konnst oba schon wieda aussa kummen aus deim Gulta
die luft is rein, kana do. oda tuast musnen?
he olta mir spüln jo nit 1,2,3 popotsche!!
Wuhtes Senf dazua:
zzzzzzzzzzzz....
<<Vuarige Seitn
Seitn 993 von 996
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club