hi Wuhte sei ma lei froh do a nit von "stalingrad" ofongt zu schwalbln! mir worn jo fost olle beim barras. wos wert erst sein wenn er zum gfreitn befärdat wert. ram schon amol dein kostn auf ,-))) host schon meine neichn weata durchgmustat? coolati
Wuhtes Senf dazua:
warum hast des eigentlich "gfreita"? gfreit sich der iba olles noch so blede, oda wia? i hobs jo nit iban wehrmånn ausse gebråcht. null keks... auf da schulta, natialich, sunst 2.
Seitn 1 von 1
Panoramablick über Villach/Känten
Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m Richtung Westen